Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja

August 17th, 2009

Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersjaTytuł: Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja

Autor: Tim Ash

Wśród bestsellerów wydawnictwa Helion mamy m.in. książkę zatytułowaną Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja, która zawiera opis najlepszych metod do identyfikowania problemów z docelowymi stronami, a także szczegółowe informacje na temat zasad oceniania i wyboru elementów strony dających największe szanse na zwiększenie skuteczności.

Główne zagadnienia poruszane w tej książce to:

  • Jakie elementy na stronie są najważniejsze?
  • Jak klienci podejmują decyzje?
  • Jak opracować skuteczny plan optymalizacji?

Ważna jest nie tylko optymalizacja treści w serwisie, która powinna być czytelna i przejrzysta, ale również struktura linków, nagłówków i tagów. Jeżeli chcesz zdobyć jak najwięcej nowych klientów i zatrzymać tych dotychczasowych, powinieneś dążyć do tego, aby strona była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i wyszukiwarek.

Entry Filed under: Książki o pozycjonowaniu,Książki o zarabianiu

Skomentuj

Dozwolone Znaczniki :
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed